مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی .

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی

توسعه دهنده وب Full Stack چیست؟

گسترش دهندگان Full-Stack مدام طراحی سایت اختصاصی اشخاص رایا پارس آیتم ahrefs احترام و بسیار با ارزشی برای موسسات بسط قابل انعطاف افزاری میباشند.بدلیل اینکه این اشخاص دارنده مهارت‌های کلی بخش اعظمی با تخصص در یک یا این که یک‌سری حوزه خاص می باشند به‌این مفهوم که آنان خیر صرفا مجهز به تخصص های مطلوب میباشند بلکه میتوانند مشورت بدهند و استراتژی های مختلفی را ارائه نمایند. به صورت خلاصه، آنان یک مدرس وب می باشند. به‌دنبال بیشتر با این معنا آشنا می شویم.


درین نوشته‌ی‌علمی، اینجانب قصد دارم به شما به طور کلان خیس به یاور بعضا از جزئیات آنچه که‌این فعالیت دنبال می‌نماید را در هر دو حوزه بیان‌کنم، و با تجربیاتم در این مورد، بدین پرسش برای هر دو جدید‌فعالیت و هم نرم افزار نویس زبده بیشتر، جواب خواهم اعطا کرد. عالی، بیایید استارت کنیم!

 

یک پس‌موضوع خرد: مدلT-Shaped

سبک T-Shaped مفهومی میباشد که برای مدتی وجود داشته و توان‌ها یا این که مشخصه‌های یک شخص را تعریف می کرد. یک فرد

T-Shaped ایده‌آل، دارنده مهارت‌های کلی اکثری با تخصص در یک یا این که تعدادی حوزه خاص میباشد.

یک توسعه و گسترش دهنده اینترنت full-stack یک مثال خوب از این سبک میباشد به دلیل آن که این توسعه و گسترش دهنده، علم کلی در یک گستره گسترده از رشته‌آوری‌ها و پلت هیبت‌ها و همینطور یک تجربیات عمیق و تخصصی در یک‌سری معنی داراست. در اکثر مفاد ، دو میدان همگانی وجود دارا هستند که یک گسترش دهنده full-stack را تشکیل میدهند: توسعه و گسترش front-end و گسترش back-end.


برچسب: طراحی سایت اختصاصی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۰۵:۰۸ توسط:حجت عسکری موضوع: نظرات (0)