مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی .

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی

اکستنشن های گوگل کروم برای طراحان و برنامه نویسان وب سایت

اینک مرورگر گوگل کوروم یک طراحی سایت اختصاصی مرورگر رایا پارس بسیار خوب ahrefs میباشد. ولی منش های متعددی برای بهبود آن وجود داراست. مانند دانلود پلاگین ها. پلاگین ها اصولا نرم افزار های کوچکی می‌باشند که خصوصیت های مازاد را به یک مرورگر اضافه می نمایند. گوگل دارنده ده ها پلاگین در دکان اینترنت کوروم میباشد که کلیه عمل قادر است برای شما ایفا دهد از صرفه جویی در حین و هزینه تا ذخیره پسورد.

 

شما می‌توانید پلاگین های کوروم را با فشردن علامت منو در کناره سمت راست بالای مرورگر مدیر نمایید. مورد ابزارهای بیشتر را گزینش کرده و آیتم "extention" را تعیین فرمایید.

 

بعد از نصب پلاگین در کروم ، معمولا یک آیکون خرد برای آن‌ها در کنار فیلد url ظواهر می‌شود. درین نوشته‌علمی با بعضا از پلاگین های گوگل کوروم آشنا می‌شوید.

گوگل کروم مرورگری میباشد که بیشترین به کارگیری را میان کل مرورگرها داراست. دسته ای از ابزارها و پلاگین ها را جهت تایپ کردن اینترنت و گونه های زدایی تارنما ارائه میدهد تا توسعه و گسترش دهندگان بتوانند به سادگی با آن عمل نمایند. ولی تنها این ها وجود ندارد. توان های گوگل کروم با وجود هزاران پلاگین قابلیت جاری ساختن ترفند های گوناگون را بسط میدهد. آزمایش سایت ها و نرم‌افزار های در درحال حاضر توسعه و گسترش، تست با فونت های دیگر و طرح بندی برای مثال توان های گوگل کروم میباشد.

آیا شما یک طراح و یا این که توسعه و گسترش دهنده وبسایت میباشید؟ درین نوشته‌ی علمی یکی‌از پیشرفت های گوگل کوروم بیان شده میباشد که می‌تواند به شما در پیاده سازی یاری دهد.

در حالی که ابزارهای گوگل، به شما تجهیزات فراوانی را برای توسعه و گسترش و ساخت سایت می‌دهد ، با اضافه کردن پلاگین ها شما می‌توانید کوشش های مرورگر خویش را به خیر توسعه دهید.

با اعتنا به نیازهای شما و تعیین پلاگین ها، میتوانید به راحتی یک اطراف عمل فردی ساخت فرمائید که به معیار قابل توجهی قادر است شغل شمارا بهبود ببخشد.


برچسب: طراحی سایت اختصاصی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۰۳:۴۷ توسط:حجت عسکری موضوع: نظرات (0)