بعد از فراگيري طريق استعمال از تگ Hreflang طراحي سايت اختصاصي مورد نياز ميباشد دقت داشته باشيد رعايت نكردن برخي مفاد مي تواند سبب بروز اشتباه در به كارگيري از تگ Hreflang گردد. درين قسمت از نوشتهعلمي «تگ Hreflang چيست» به رسيدگي ايرادات رايج در به كار گيري از آن ميپردازيم.
عدم استعمال از گويش يك ورقه در تگ Hreflang خودش
به عبارتيطور كه پيش از اين اشاره كرديم هر ترجمه از يك متن مي بايست همگي لهجههاي آن متن را در تگ Hreflang خويش ليست نمايد، براي مثال لهجه به عبارتي كاغذ را هم مي بايست در ليست بيان كرده باشد.
به كارگيري از تگ Hreflang نامعتبر
گوگل معمولا صفحاتي را كه تگهاي Hreflang نامعتبر دارا هستند، ابدا در حيث نميگيرد. حتي ممكن ميباشد صفحه هاي ترجمه آن را هم درنظر نگيرد. اين قادر است به شدت به سئوي وبسايتتان ضربه بزند. به همين عامل نسبت به استعمال از كدهاي درست و داراي اعتبار مطمئن گرديد.
برچسب:
طراحي سايت اختصاصي،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت:
۰۲:۱۸:۵۳ توسط:حجت عسكري موضوع:
نظرات (0)
در حالتيكه سوال هاي متداولي درباره ي طراحي سايت اختصاصي تجارت شما وجود داراست ، سوال و جواب گوگل My Business يك منبع فوق العاده و معدود به كارگيري براي لود و جواب دادن بدين سوالهاي از طرف تجارت شما ميباشد.
گوگل My Business از لحاظ فني به هركسي كه دارنده اكانت Gmail ميباشد اذن ميدهد تا بتواند سوالاتي درباره يك تجارت در گوگل براي بيزنس اينجانب بپرسد و به آن جواب دهد. بدين ترتيب ، هيچ چيز بازدارنده از اين نميشود كه خودتان يا اين كه از طرف پرسنل خويش سوال ها خويش را اضافه كرده و بعد از آن مستقيما بدين سوال ها جواب دهيد.
آنگاه ميتوانيد بهاين سوال هاي "راي مثبت" دهيد. با 3 راي مثبت از 3 استفاده كننده متفاوت Gmail ، سوال ها در جلوي نمايه گوگل براي مشاغل اينجانب پين مي گردد. اين يك خط مش خوب براي جلو افتادن در گفتمان و در اختيار گرفتن حضور اسم تجاري خويش در گوگل براي بيزنس اينجانب ميباشد.
در ذيل مثال اي از ظواهر اين زمينه به طور به طور كامل نرمال نقل شده ميباشد:
سوال هاي و جواب هاي تجارت مرا در گوگل كاوش نمائيد
Noah Learner و اشخاص تاكسي Automations و Two Octobers به تازگي يك پلاگين بدونپول گوگل Sheets به اسم Postamatic ساخت و ساز كرده اند كه به شما قابليت ميدهد اين سوال هاي و جواب ها را در مقياس پهناور در جاي هاي متفاوت GMB ارسال فرماييد.
درحالتي كه ده ها يا اين كه بيشتر نمايه گوگل براي مشاغل را در جاي هاي متعدد رئيس ميكنيد ، ميتوانيد در وقت خويش صرفه جويي نمائيد. (Postamatic همت مشابهي براي گوگل Posts و Reviews نيز داراست).
برچسب:
طراحي سايت اختصاصي،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت:
۱۲:۱۹:۴۱ توسط:حجت عسكري موضوع:
نظرات (0)
بخش اعظمي از دستيابي و شغل هاي غالب مانند طراحي سايت اختصاصي كمپانيهاي رسانه اي، براي جاري ساختن شغل هاي خويش ميپندارند. شما هم براي جاري ساختن شغل هاي خويش متفكر باشيد. 10 مهارت نوشتهي علمي نويسي ارائه گرديده دراين نوشته ي علمي قادر است بازاريابي محتواي فعلي شمارا بهبود ببخشد. چارچوب كمپين بازاريابي محتوا يك غرض اساسي دارااست: ارائه محتواي جالب و گرانبها. مشتريان احتمالي و بالقوه شما مي بايست بدانند كه شما تحت عنوان يك مارك وجود داريد و بايستي به مشتريان فعلي خويش يادآوري نمائيد كه شما هنوز عمل ميكنيد.
موردها پايين بايستي براي ساخت و ساز چارچوب بازاريابي محتوا در لحاظ گرفته شوند:
نوع رسانه هاي آيتم به كارگيري: مانند وب لاگها، رسانه هاي اجتماعي يا اين كه ويديو.
جزئيات بيشتر: مانند طرز ذكر در بلاگها و پستهاي رسانه هاي اجتماعي.
نوع رنگهاي آيتم استعمال در محتوا: تا به صورت خل وچل اعتنا استفاده كننده را جلب نماييد.
فرصت ساخت و ساز محتوا، اكثر تاكسيهاي بازاريابي ديجيتال درپي گروهي از توليدكنندگان محتوا (براي مثال، اسكن رايترها، وب لاگ نويسان يا اين كه خالقان محتوا) ميباشند. بهتدريج يك تاكسي بازاريابي يا اين كه يك بيزنس درپي يك ميباشد. اين فرمان يك غفلت گران قدر ميباشد.
نوشته ي علمي نويسان حرفه اي و زبده دارنده يكسري مهارتها ميباشند كه ميتوانند قيمت يك كمپين بازاريابي محتوا را 10 موازي ارتقا دهند. اين مهارتها دربرگيرنده تايپ كردن صحيح، استراتژي و سازماندهي كليه نصيبهاي متن ميباشد.
برچسب:
طراحي سايت اختصاصي،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت:
۱۰:۲۳:۱۳ توسط:حجت عسكري موضوع:
نظرات (0)