مرجع رسمي مقالات طراحي سايت اختصاصي مرجع رسمي مقالات طراحي سايت اختصاصي .

مرجع رسمي مقالات طراحي سايت اختصاصي

طراحي سايت نيمه اختصاصـي (با استفاده از قالب هاي آماده )

در‌اين طرز با دقت به نوع عمل صاحب كار مي‌قدرت از قالب‌هاي فراهم و از طراحي سايت اختصاصي گرديده بهره برد و از در ميان صدها قالب مهيا يك‌سري قالب را توصيه كرد تا بر روي يكي آنان انجام تغييرات و باصرفه‌سازي صورت بپذيرد.

بعداز ايفا باصرفه‌سازي و فردي‌سازي قالب و درج مطالب صاحبكار در سايت، دمو در دست صاحب كار قرار مي گيرد تا در شكل پذيرش بر روي دامنه اساسي تارنما لود گردد و فراگيري پنل جهت اعمال دستكاري‌هاي موردنظر در ساخت‌و‌ساز محتواي وبسايت به صاحبكار داده ميگردد.
تفاوت هاي ساخت سايت منحصر به فرد و نصفه منحصربه‌فرد:

– ازآنجاكه وب سايت‌هاي منحصر به فرد از مبنا پباده سازي ميگردند نسبت به پباده سازي‌هاي نصفه منحصر به فرد نياز به مجال بيشتري براي تحويل پروژه دارااست.
– هزينه طراحي وب سايت منحصربه‌فرد نسبت به پباده سازي نصفه منحصربه‌فرد بيشتر هست.
– بهينه سازي وب سايت‌هاي منحصر با دقت به كد نويسي مخصوص ريلكس‌خيس و معدود هزينه‌خيس است. در صورتي seo براي شما اهميت متعددي دارااست از پباده سازي‌ منحصر به كار گيري فرماييد.
– در‌حالتي كه كه تصميم به تغيير تحول و افزايش تارنما خويش را داريد پباده سازي مخصوص مطلوب‌ترين شيوه طراحي وب ريسپانسيو براي شما هست.

جهت كسب اطلاعات بي نقص‌ و مشورت كردن مي توانيد با كارشناسان ساخت وب سايت كمپاني اينترنت‌سر بر روي لينك و پيوند تماس با ما كليك فرمائيد. همينطور مي توانيد در طرح هاي فروش متنوع اينترنت‌راز همياري كرده و به درآمدزايي اينترنتي خويش نيز رونق ببخشيد.


برچسب: طراحي سايت اختصاصي،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۳۴:۵۳ توسط:حجت عسكري موضوع: نظرات (0)

براي راه اندازي و طراحي سايت چقدر بايد هزينه كنيم؟

الان طراحي سايت اختصاصي عمل چندان رنج وجود ندارد؛ حقيقتا با ظهور سيستم رئيس محتوا همچون وردپرس، دروپال، جوملا شما در كمتر از ۵ دقيقه ميتوانيد به مجاني صاحب و مالك وبسايت گرديد. ولي در پيشين شما فقط گزينش‌تان برون سپاري به كمپاني‌ها و نرم افزار‌نويس‌ها براي ساخت سايت بود. از آن پيشين شما سواي علم كدنويسي طراحي وب سايت ميتوانيد به راحتي با آن رابطه بگيريد.

بعداز تهيه و تنظيم و اجاره ساليانه هاست و دامنه كه براي شناخت با نكات اصلي ميباشد قطعا كليك فرماييد. ولي مزيت وردپرس و شناخت با آن هم ميتوانيد به ورقه مربوطه مراجعه‌نماييد.

شما با صرف كمترين هزينه و فارغ از برون سپاري مي توانيد وب سايت خويش را با وردپرس در سه ساعت حافظه بگيريد و پباده سازي نمائيد. به اين ترتيب ديگه عذر‌اي براي اينكه براي توفيق خودتان كاري ايفا ندهيد؛ نمانده ميباشد. صرفا كافي ميباشد كه آغاز به همت مداوم همپا با ارتقا مهارت و علم خودتان از بازار آنلاين بكنيد. تا در كمتر از شش ماه يك مسير پرچالش را به دريچه‌هاي توفيق تبديل فرماييد.
وبسايت شايسته ترين مسير براي ايجاد اشتغال

حتما خيلي از عده اي كه در معاش به‌دنبال بها‌آفريني و تاثيرگذاري بيشتر بر هم‌نوعان خويش مي باشند؛ مدام درپي كشف زمان‌هايي مي باشند كه براي اشخاص معمولي قابل مشاهده وجود ندارد. پر نمك و شوق واشتياق اين اشخاص براي حل مسايل و مراد‌هاي سايرافراد به حدي زياد ميباشد؛ كه از هيچ، امپراطوري بزرگي اخلاق و رفتار مي‌نمايند.

يك كدام از شايسته ترين ابزارها كه در قرن ۲۱ حالت خاصي را حتي براي قشرها ضعيف جامعه آماده كرده است؛ وب با دنيايي از زمان براي علاقمندان به درآمدزايي و قيمت آفريني ميباشد. داشتن سايت پايگاهي حاذق براي گسترش داخلي و جهاني هر كسب و كاري ميباشد؛ مي بايست از روزنه ديجيتال نسبت به تغيير تحول و تحولات نگاه نماييم.

از روش تارنما ميتوانيد به راحتي با مشتريان‌تان در تعامل باشيد. همه عمليات‌هاي بازاريابي و فروش را به طور ديجيتال ايفا دهيد. يعني شما در اين‌حالت به مشتريان بيشتري مي توانيد خدمت بدهيد. زيرا خويش كاربر هم نصيب مهمي از امور را به عهده مي گيرد؛ تا در حين و هزينه‌هاي شما صرفه‌جويي خواهد شد.


ابزارهاي فوق‌العاده در بازاريابي و فروش

تجهيزات بخش اعظمي را مي توانيد به وبسايت وردپرسي خودتان با صرف كمترين هزينه اضافه فرمائيد. اين يعني شما در اكنون خواب و هجرت نيز ميتوانيد اتوماتيك مدام درآمد داشته باشيد. اين مزاياي داشتن اينترنت‌وبسايت به حدي ميباشد كه مي‌قدرت يك كتاب ۳۰۰۰ شيت‌اي را برايش نگاشت. پديده درآمد غيرفعال يعني وبسايت كه تجارت شما‌را به ماشين پول‌سازي تبديل مي‌كند.
طراحي وب سايت با CMS منحصر يا اين كه وردپرس، كدام بهتر ميباشد؟
مشاهده و آناليز

تجهيزات بي‌نظيري كه در وب سايت‌تان تعبيه ميكنيد؛ به شما اين قابليت و امكان را ميدهد كه با كمترين كارگر و حتي به تنهايي از وب درآمد كسب فرماييد. مزاياي داشتن اينترنت‌وبسايت به حدي ميباشد كه شما نمي‌توانيد به‌اين راحتي از آن صرف‌حيث فرمائيد. شما در صورتيكه شخص توانمندي در اداره و مدير فرآيندهاي اينترنت‌وب سايت باشيد؛ حتما همگي عمليات‌هاي فروش، حسابداري و ارسال پيشنهاد را به صورت اتومات ميتوانيد مدير نمائيد.


دسترسي دائمي به مخاطبان و مشتريان

شما با كسب اذن از خويش اشخاص ميتوانيد بر روي آنها سواي محدوديت هنگامي بازاريابي فرماييد. يعني متاع و سرويس ها خودتان را با بازاريابي اذن‌اي مدام به مشتريان بالقوه و بالفعل كسب و كارتان ميتوانيد معرفي فرمائيد.

شما با داشتن وب سايت هر هنگامي كه دوست داشتيد، ميتوانيد براي ارتقا تعامل با كسب و كارتان با آن ها رابطه بگيريد. از آن ها بخواهيد كه ساخت‌و‌ساز محتواي شمارا بخوانند، ببينند و بشنوند و درخصوص آنان نظرها خودشان را به شما ارايه دهند. يا اين كه متاع و سرويس ها نو خودتان را به آن ها معرفي فرمائيد.


برچسب: طراحي سايت اختصاصي،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۲۶:۵۵ توسط:حجت عسكري موضوع: نظرات (0)

خريد سايت قوي رنك دار جهت سئو و لينك سازي PBN

يكي از مهمترين و تاثيرگذارترين فاكتورها در رتبه‌بندي نتايج گوگل تعداد و كيفيت لينك‌هاي ورودي به سايت است.

لينك سازي شبكه اي يا PBN مخفف عبارت Private Blog Network است كه بعدها با عنوان Private Backlink Network نيز شناخته شد. اگر به مفهوم همين عبارت نگاه كنيم در يك تعريف ساده مي‌توان گفت؛ PBN مجموعه‌اي از وبلاگ‌ها و سايت‌هايي است كه با هدف تقويت سايت اصلي و لينك سازي ايجاد شده‌اند.

تعدادي سايت با اين مشخصات و سوابق زير آماده فروش براي وبمستران و سئو كاران و يا ديجيتال ماركتينگ هايي كه به دنبال ايجاد شبكه لينك سازي قوي و يا به دنبال خريد سايت رنك دار قوي با سابقه قبلي هستند مناسب مي باشد .

 

سوابق:

حداقل سن هر سايت 7 سال

حداقل تعداد بك لينك 10000

حداقل پيج اتوريتي 27 الي 34

داري پيج 1 الي 5 رنك قبلي گوگل

مناسب لينك سازي شبكه اي PBN , PSN

 

آدرس سايت :

2pix.ir

pix98.ir

kanoon-hamedan.ir

tmfy.ir

patrisrayan.ir

nanodesign.ir

systemati.ir

yakamuz.ir

s55.ir

parsiscom.ir

novinup.ir

hellozaban.ir

owj92.ir

etdesign.ir

20tarh.ir

w32.ir

 

قيمت تكي هر سايت 850 تومان

قيمت همه سايت ها شامل تخفيف ويژه

هماهنگي : از طريق آي دي تلگرام

bazdid1

https://t.me/bazdid1

همانطور كه مشاهده كرديد لينك اين سايت ها در بيش از 5 هزار وبلاگ بصورت فالو در قالب رپورتاژ آگهي منتشر و آگهي شد اين فرايند علاوه بر آگهي فروش تعداد بك لينك هاي اين سايتها را تقويت نمود .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۰۲:۳۰ توسط:حجت عسكري موضوع: نظرات (0)

رتبه گوگلي و رنكينگ سايت خود را بتركانيد

چه وب سايت شركتي داشته باشيد و چه يك وبلاگ شخصي، براي اينكه سهميه اي در بازار آنلاين داشته باشيد، نياز داريد كه كاربران از سايت شما بازديد كنند و با آن تعامل موثر برقرار كنند.
سوال اينجاست كه در حجم انبوهي از اطلاعات كه در فضاي وب وجود دارد چطور مي‌توان كاربران را به سمت سايت خود جذب كرد و در اين فضاي رقابتي پيروز ميدان بود؟

در اين پست ما تصميم داريم تكنيك‌ها و اصول افزايش ترافيك سايت را به شما معرفي كنيم.

بي شك بخش زيادي از ترافيك وب سايت‌ها از نتايج ارگانيك موتورهاي جستجو مثل گوگل حاصل مي‌شود پس بايد سئو را جدي بگيريد و روي آن سرمايه گذاري كنيد.

 
شمارشگر سايت خود را منفجر كنيد .
 
با پكيج هاي افزايش رتبه سايت خود را بصورت قانوني و طبيعي ارتقا دهيد .
همين امروز با شيك رنك شروع كنيد و وارد 10 رديف اول گوگل شويد .
 
 
 
 
 
شيك رنك داراي نماد اعتماد الكترونيك و لوگوي ديجيتال

-------

آغاز ثبت نام و دريافت سامانه پيام كوتاه
ارسال پيامك از خطوط رند كشوري 1000 و 2000 و..
امكان ارسال پيامك هاي تبريك ، اخطاريه،يادآوري اقساط و...

با تحويل آنلاين پنل

قابليت ها و اطلاعات بيشتر در لينك زير

https://chicrank.com/cart.php?gid=14

 

منبع: chicrank.com

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۳۱:۱۶ توسط:حجت عسكري موضوع: نظرات (0)

طراحي سايت اختصاصي

تبديل يك تارنما كوچك به گران قدر در آينده

ممكن ميباشد حس نماييد كه هنوز دارنده تجارت بزرگي در توا‌ن بقيه رقبا نيستيد. يااينكه هزينه و دارايي كافي براي پياده سازي يك وبسايت با همگي تجهيزات دلخواه خويش را نداريد. مكان هيچ نگراني اي وجود ندارد، با تعيين پلن طراحي سايت اختصاصي به فرد جمهوري اسلامي ايران اينترنت لايف، مي‌توانيد در صدر يك وبسايت كوچك را با هزينه اي سنجيده پيشنهاد دهيد و در آينده و به امداد قابليت و امكان توسعه و گسترش بسيار بالاي سايتهاي منحصر به فرد، رفته رفته خصوصيت هاي دلخواه خويش نظير خريد آنلاين، فروشگاه آنلاين، باشگاه مشتريان و ... را بر روي آن فعال نمائيد. اين مهم ترين مزيت و تفاوت كليدي سايتهاي منحصر به فرد با وردپرسي يا اين كه بقيه پلن هاي ديگر ميباشد كه موجب صرفه جويي بسيار بالاي شما در مخارج آتي اي مي شود كه براي شايسته ترين بودن در حوزه خودتان خرج مي كنيد.

سرعت بار گذاري بسيار بالا

سرعت بارگذاري بالا و بار گذاري سريع يك سايت ، وعده اي ميباشد كه به طور تقريبً همگي شركت ها ساخت سايت به شما مي‌دهند، ولي در حقيقت چطور ميتوان اين فاكتور را تحليل كرد؟ كافيست يكي مثال سايت هاي مخصوص كشور ايران اينترنت لايف را در مقايسه با مثال هاي پيشنهادي رقبا يا اين كه شايسته ترين سايتهاي جمهوري اسلامي ايران در وب سايت معتبري مثل GTMetrix محاسبه نماييد تا همگي پارامترهاي مربوط به سرعت را بهتر مشاهده كنيد و از سود اين مقايسه باخبر گرديد. وبسايت هاي منحصربه‌فرد ما با بار گذاري تايمي كمتر از 1 ثانيه ، خاطر شما‌را براي مدام از بابت كندي وب سايت شل ميكنند.

ظواهر گرافيكي منحصر

به طور طبيعيً هيچ كس دوست ندارد كه اينترنت سايتي نسخه برداري يا اين كه شبيه با بقيه سايتهاي جان دار در اينترنت داشته باشد. درصورتي كه شما هم با ما هم عقيده مي باشيد و از انبوه قالبهاي تكراري، ظاهرهاي يكپارچه و فارغ از خلاقيت سايتهاي وردپرسي و بقيه پلنها، يا اين كه سايتهايي كه بسيار به ديده چشم ايد خسته شديد، شايسته ترين آيتم براي شما پباده سازي يك وسايت منحصر ميباشد. در‌اين‌صورت مي‌توانيد طرح و ايده به طور كاملً منحصر به فرد خويش را كه متناسب با رويه، مقصود، رنگ بندي و نام‌و‌نشان سازماني شماست به ما منتقل نمائيد تا آن را در قالب بك تارنما بسيار كاركشته و منحصر تحويل بگيريد. هيچ شكي وجود ندارد كه هر مارك لاكچري دارنده نام و نشان خاص خويش ميباشد كه‌اين مسئله در بستر سايت فقط با گزينش پلن طراحي وب منحصر به فرد ميسر ميباشد.

 


برچسب: طراحي سايت اختصاصي،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۱۹:۲۰ توسط:حجت عسكري موضوع: نظرات (0)

اصلي ترين نكات طراحي سايت اختصاصي

خب حال شما يك طراحي سايت اختصاصي داريد. آيا فعاليت ما تك تك گرديده است؟

وردپرس تنها سبزي خوشبو و معطر قرمه‌سبزي را در چنگ شما قرار ميدهد، هم اكنون شما بايستي به تاءمل گوشت‌هاي توي خورشت باشيد.

محتوا نقش گوشت قرمه‌سبزي را داراست! اينجانب كه حاضر نيستم لب به قرمه‌سبزيِ سواي گوشت بزنم. البته در آرامستان اينترنت فارسي ميتوانيد صدها هزار وبسايت را ملاحظه كنيد كه با پر نمك و هيجان جورگيرانۀ خاصي فعال سازي گرديده‌اند، ولي متروكه و سواي محتوا باقي مانده‌اند تا با كل شدن مهلت دامنه براي مدام به نيستي بروند.

ايجاد محتوا طاقت فرسا‌خيس از چيزي ميباشد كه تصور مي كنيم. البته ارزشش را داراست، زيرا ساير به راحتي جا ميزنند، پس اين فرصتي عالي براي ماست تا با تداوم در فعاليت، خودي آرم بدهيم.

به دنبال سبدي از پيشنهادهاي متفاوت براي رئيس يك وب سايت فردي كاركشته را در اختيارتان ميگذارم:

۱

نام خودتان را روي دامنۀ تارنما بگذاريد

نكته مثبت:

چنانچه نشاني دامنۀ وبسايت نام خويش ما باشد در شكل تغيير دادن قضيه محتواي تارنما، مكان نگراني وجود ندارد. مروري بر بايگاني يك‌سري سالۀ وب سايت ما به ديگرافراد آرم مي دهد چه مسير فكري و عملي متفاوتي را طي كرده‌ايم.

نكته:

اسم وب سايت چندان چيزي مهمي وجود ندارد. براي تعيين نام تنها مجازيد يك كدام از دو ساعت از وقتتان را تلف نماييد. بيشتراز اين، يعني اينكه هنوز نمي‌دانيد كه براي داشتن تارنما مي بايست قدم‌هاي اصلي‌تري برداشت.

نگران بلندي و كوتاهي، خاص يا اين كه عام بودن نام خودتان نباشيد. تنها به گوشت‌هاي توي قرمه تصور كنيد.


برچسب: طراحي سايت اختصاصي،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۱۱:۰۱ توسط:حجت عسكري موضوع: نظرات (0)

طراحي سايت فروشگاهي چيست

در اين مطلب در مورد طراحي سايت اختصاصي و فروشگاهي صحبت ميكنيم.

ساخت وب سايت فروشگاهي چه مي باشد؟

فروشگاه آنلاين به سايتي ميگويند كه با به كار گيري از يك اپليكيشن اتوماسيون قابليت و امكان خريد آنلاين را براي يوزرها آماده مي نمايد، در وب سايت فروشگاهي همگي داده ها مرتبط با توليدات از قبيل خصوصيت، طريق به كار گيري، بها، تصوير و غيره در گروه بندي هاي مشخصي قرار گرفته ميباشد. اين روزها با اعتنا به نادر رنگ خيس شدن بازار سنتي و روي عمل وارد شدن بازار امروزي فقط رويكرد ارتقاء فروش و مشتريان فعال سازي يك فروشگاه آنلاين است. در جواب به سوال ساخت وب سايت فروشگاهي چه است چنين مي بايست بيان كرد، پباده سازي يك سايت فروشگاهي به عبارتي روشي ميباشد كه موجب بسط، توسعه و گسترش و رويش تجارت شما مي گردد.
طراحي وب سايت فروشگاهي
گونه هاي پباده سازي تارنما فروشگاهي چه مي باشد؟
ساخت وب سايت فروشگاهي با كالاي فيزيكي

سايت هاي فروشگاه آنلاين كه دارنده متاع و محصول ها فيزيكي مانند مواد غذايي، پوشاك، گوشي، اسباب و اثاث خانگي و… مي‌باشند را فروشگاه آنلاين كالاي فيزيكي مي‌گويند. براي ساخت سايت هاي فروشگاهي كه توليدها قابل لمس ارائه مي‌دهند، وبسايت ها مي بايست به طوري ساخت و ساز شوند كه بعداز تصويب سفارشات يوزرها در وبسايت، كالاهاي خريداري گرديده به وسيله كاركنان فروش به مشتريان تحويل داده شوند.
طراحي وب فروشگاهي با كالاي ديجيتال

درين نوع تارنما ها صرفا كالاهاي ديجيتالي مانند اپليكيشن هاي مجازي، مقاله ها دانلودي، ترانه، ويديو، پوشه هاي دانلودي و…ارائه ميشود. پباده سازي چنين تارنما ها مي بايست به سيرتكامل شكل بگيرد كه بعداز پرداخت مبلغ رقم خورده پيوند دانلود براي يوزرها فعال خواهد شد. اين روزها پباده سازي به اين شكل تارنما ها نيز بسيار سودآور بوده و منجربه درآمدزايي صاحبان وبسايت مي‌گردد.

همانگونه كه گفتيم ساخت وب سايت فروشگاهي منجربه توسعه و گسترش تجارت شما ميگردد، البته شايسته ترين نحوه براي طراحي وب فروشگاهي چه است؟ مهمترين مورد اي كه در پياده سازي يك تارنما فروشگاهي مي بايست در لحاظ بگيريد اصول و استاندارد هاي seo و بازاريابي اينترنتي است. در واقع شما مي بايست علاوه بر در حيث تصاحب كردن ظواهر و زيبايي تارنما به ارتقا بازديد كنندگان و ترافيك ورودي نيز دقت داشته باشيد.
طراحي وب سايت هاي فروشگاهي چه مزايايي داراست؟

كاهش مخارج مرتبط با راه‌اندازي يك فروشگاه آنلاين
معرفي بهتر و موثرتر هر تجارت
از في مابين بردن مسافت هاي فيزيكي
در لحاظ به دست آوردن نياز بازار جهاني جهت ارائه بهتر محصول ها فروشگاهي
حذف بخش اعظمي از مخارج مازاد مانند هزينه مرتبط با كارمندان دكان سنتي
ارائه بهتر سرويس ها به مشتريان و در غايت رضايت بيشتر آنها
قابليت و امكان فروش و ارائه سرويس ها به طور 24 ساعته


برچسب: طراحي سايت اختصاصي،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۵۱:۵۵ توسط:حجت عسكري موضوع: نظرات (0)

چگونه طراحي سايت اختصاصي داشته باشيم؟

در اين مقاله در مورد طراحي سايت اختصاصي صحبت ميكنيم.

.رابط نرم افزار نويسي قابل انعطاف افزاري

كانال ها و رسانه هاي اجتماعي APIsهايي را ارائه مي‌دهند كه به يوزرها اذن مي‌دهند با اينترنت سايتها تركيب شوند. وردپرس دارنده APIs هاي بسيار متعددي ميباشد كه به شما ياري دهد تا منابع ديگر را سايت خودتان تركيب فرمائيد.

به صورت نمونه براي داشتن مجله بر روي اينترنت سايتتان مسلما بايستي api مرتبط با آن را اخذ كرده و از افزونه متبوع به كارگيري نمائيد.

۱۴.پشتيباني دايم وردپرس

دسته اشخاصي كه وردپرس عمل مي باشند بسيار زياد مي‌باشند و اشخاصي داوطلب و تعداي تكنسين هايي مي باشند كه به صورت بدون پول مشورت كردن مي‌دهند،شما مي‌توانيد به طور آنلاين و فارغ از معطلي نقص‌ خويش را رفع فرمائيد.

۱۵.همت بالاي وردپرس

خوب ميباشد بدانيد كه وردپرس با اعتنا به عملكرد و امكان هاي متعددي،به شما اين اذن را مي دهد كه در صرف دوران بسيار كوتاه در شكل داشتن محتواي تصويري و متني مطلوب تارنما خويش را پباده سازي نمائيد،كه‌اين امكان را در قابل انعطاف افزارهاي ديگر به نادر مي‌بينيد.

امنيت در ساخت سايت با وردپرس

۱۶.امنيت بالاي وردپرس

يكي‌از نكاتي كه مي بايست در ساخت سايت به آن دقت فرماييد امنيت اينترنت سايتتان ميباشد،شما با ساخت وب سايت وردپرسي و رعايتي شرايطي كه وردپرس براي امنيت سايت گزينش شما مي‌توانيد يكوب تارنما امن داشته باشيد و از هكر ها در امان باشيد.

۱۷.امكان داد و ستد آنلاين

تارنما وردپرسي شما به راحتي مي تواند با نصب پلاگين woocammerce به دكان تبديل خواهد شد و شما به راحتي بتوانيد يك فروشگاه اينترنتي داشته باشيد و توليد ها خويش را براي فروش به اكران بگذاريد.

۱۸.به كارگيري از شورت كد ها

وردپرس به شما اين قابليت و امكان را مي‌دهد كه به مكان به كارگيري از كدهاي html زمان بر از شورت كدها به كار گيري فرمائيد و آن‌ها‌را در هر بخش از تارنما قرار دهيد.

۱۹.ابزار رئيس پروژه

يك خصوصيت خوب وردپرس اين ميباشد كه به شما اين قابليت را مي‌دهد تا پروژه ها،فولدر هاي خويش را مدير نماييد ،براي آنان زمانبدي تعريف‌و‌تمجيد نمائيد و روز‌نگار تمجيد فرمائيد كه پلاگين هايي در اين مورد نيز وجود دارااست كه به ياري شما براي اين عمل مي‌آيند.

۲۰.ايجاد كرد انجمن در تارنما

يكي خصوصيت هايي كه مي‌تواني به تارنما وردپرسي خويش اضافه نماييد ساخت‌و‌ساز انجمن در وبسايت ميباشد كه براي اين عمل نيز وردپرس افزونه هاي مختلفي ازجمله: bbpress,CM Answers,Anspress و….

با وجود اينگونه خصوصيت هايي قطعا وردپرس يكي‌از شايسته ترين پلت فرم ها براي طراحي وب سايت به حساب مي‌آيد.


برچسب: طراحي سايت اختصاصي،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۲۳:۵۰ توسط:حجت عسكري موضوع: نظرات (0)

روش هاي طراحي سايت

در اين مطلب در مورد طراحي سايت اختصاصي صحبت خواهيم كرد.

مرحله‌ي ۲
يادگيري CSS

هرچند HTML بسيار اساسي ميباشد ولي به تنهايي نمي‌تواند ظواهر زيبايي به وب سايت بدهد و در غايت صرفا قابليت ساخت سايتي مانند اول شيت‌ي اينترنت تاريخ را خواهد داشت، براي زيباسازي صفحه هاي اينترنت از تكنولوژي CSS به كارگيري مي كنيم، در حالتي كه دوست داريد با اين گويش آشنا گرديد، ميتوانيد به فراگيري مقدماتي گويش CSS مراجعه نماييد.

گويش سي‌اس‌اس يه خرده غامض‌خيس ميباشد البته يادگيري آن‌هم نسبتا بي آلايش خواهد بود، چرا‌كه هنگامي او‌لين كدهاي خويش را بنويسيد و ملاحظه كنيد چه گونه مي تواند به قشنگ شدن ظواهر وبسايتتان ياري دهد مطمئنا با عشق و علاقه و علت‌ي بيشتري آن را دنبال خواهيد كرد،‌ يادگيري اين بخش نيز چيزي حدود ۱ تا ۲ هفته طول خواهد كشيد.

مرحله‌ي ۳
يادگيري JavaScript

تا به اينجاي فعاليت شما با نصيب مهمي از موادسازنده تشكيل‌دهنده‌ي صفحه هاي اينترنت آشنا گرديده‌ايد و مي توانيد با استعمال از علم خويش صفحه هاي نسبتا نيكي پباده سازي نماييد يا اين كه صفحه هاي وبلاگتان را به دلخواه خويش بازنويسي و فردي‌سازي نماييد، ولي در صورتيكه مي خواهيد تجهيزات بيشتري مانند كارتون‌‌هاي متعدد، تاريخ و ساعت، اسلايدر و… به تارنما خويش اضافه فرماييد مورد نياز ميباشد تا به سراغ يادگيري زباني به اسم JavaScript برويد، در شكل عشق و علاقه بدين لهجه ميتوانيد يادگرفتن مفاهيم جاوا اسكريپت را مطالعه فرمائيد.

برخلاف HTML و CSS كه گويش‌هاي نماد‌گذاري بودند، جاوا اسكريپت يك گويش نرم‌افزار‌نويسي (اسكريپت‌نويسي) ميباشد و يادگيري آن اندكي مجال‌بر خواهد بود.
HTML , CSS, JS

هم‌فعلا شما با طرز‌ي ساخت و ساز ساختار ظاهري وبسايت (فرانت‌اند) آشنا شديد، اكنون مي توانيد يك طرح كلي از ايده‌اي كه در رمز داريد را پياده‌سازي و اعمال نمائيد، ولي بياييد به‌دنبال مقداري بيشتر با ابزارها و تكنولوژي‌هاي گزينه به كارگيري در پباده سازي فرانت‌اند تارنما آشنا گرديده و ببينيم طراحان فن‌اي چه گونه ظواهر وب سايت را مهيا مي‌نمايند، قبل از آن ما يحتاج ميباشد با يك سري اصطلاح آشنا شويم.
قاب‌ورك (Framework) چه است؟

كادر‌ورك (Framework) يا اين كه “چهارچوب” در اصطلاح گروه‌اي فراهم از كلاس‌ها، كدها و توابع اپ‌نويسي ميباشد كه در قالب يك پكيج ارائه مي‌گردد و در پباده سازي پروژه‌هاي قابل انعطاف‌افزاري به ياري نرم‌افزار‌نويسان مي آيد.

در واقعيت وقتي كه شما از قاب‌ورك‌ها به كارگيري مي كنيد كدها از پيشين نوشته‌گرديده و مهيا ميباشند و فقط كافيست طبق مقررات خاصي (دايكيومنت‌هاي آن كادر‌ورك) كدها را در كنار هم قرار داده و از آنها استعمال فرمائيد.

معمولا در مراحل پباده سازي پروژه‌هايي در سطح استاندارد براي ارتقا سرعت و افزايش عملكرد عمل از كادر‌ورك‌ها استعمال ميكنيم، از پر اسم و رسم‌ترين قاب‌ورك‌هاي مرتبط با HTML و CSS مي‌اقتدار به بوت‌استرپ (Bootstrap) اشاره نمود.
قاب‌ورك بوت‌استرپ

با استفاه از قاب‌ورك‌هاي مهيا مي توانيد تخت‌گاز كدهاي خويش را گسترش داده و يك برگه‌ي اينترنت را ساخت و ساز نمائيد، ديدني ميباشد بدانيد اشخاص رشته‌اي فقط در تعدادي ساعت ظواهر كلي يك تارنما را با استعمال از كادر‌ورك‌هاي جان دار پباده سازي و پياده‌سازي مي‌نمايند!

اكيدا به شما سفارش مي كنيم چنانچه جديد‌عمل مي باشيد به هيچ‌وجه سمت به كار گيري از قاب‌ورك‌هاي فراهم نرويد، چراكه براي استعمال از آنان نيز مي بايست در صدر با اصول كلي فعاليت آشنا باشيد، استعمال از قاب‌ورك‌ها در اولِ دستور خير‌فقط منجر سردرگمي بيشتر شما شود بلكه بازدارنده از يادگيري درست‌تان نيز مي‌گردد، بعداز اينكه اصول كلي عمل با HTML و CSS را فرا گرفتيد مي توانيد به سراغ يادگيري يك كادر‌ورك رفته و در آن مهارت پيدا فرماييد.

اما در شرايطي‌كه قصد ساخت يك وب سايت منحصر به فرد را داريد به كار گيري از كادر‌ورك‌ها چندان سفارش نمي شود، چراكه اشخاص متعددي از آنان استعمال مي‌نمايند و همين مورد منجر توليد وبسايت‌هايي با ظواهر يكنواخت و تكراري در فضاي اينترنت گرديده‌است.


برچسب: طراحي سايت اختصاصي،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۰۲:۴۹ توسط:حجت عسكري موضوع: نظرات (0)

اصلي ترين نكات طراحي سايت

دستي ظاهرا تارنما بكشيد

خب درحال حاضر كه وبسايت را داريد، بد وجود ندارد دستي به رمز و روي آن بكشيد. چه طور؟ با تعيين يك قالب مطلوب براي آن. بيش تر از 50 قالب متنوع وجود داراست و هرمورد را كه دوست داشته باشيد و مطلوب وبسايت‌تان ميباشد مي توانيد تعيين فرماييد. گزينش قالب و دادن يك جلوه قشنگ به تارنما‌تان فقط يك تا دو دقيقه مجال مي برد. مگر اينكه قالب‌هاي فراهم راضي‌تان نكند؛ كه در آن شكل هم ميتوانيد قالب مخصوص خودتان را توصيه دهيد.

اگر به دنبال طراحي سايت اختصاصي هستيد اين مطلب را مطالعه كنيد

مثال قالب‌ها را خودتان ملاحظه كنيد. قالب‌ها كه به وسيله مجموعه پرتال پباده سازي شد‌ه‌است، تنوع متعددي دارا هستند و حتي ميتوانيد قالبي مشابه ديجي مال (قالب باكس) براي وبسايت‌تان تعيين فرماييد. براي هر نوع وبسايت، قالب‌هاي منحصر به فرد آن نهاده گرديده‌است. حتي در صورتي‌كه خودتان هم نتوانستيد مطلوب‌ترين قالب را تعيين فرماييد، از كارشناسان ما بخواهيد تا به شما امداد نمايند.

گزينش قالب براي وب سايت
مرحله سوم: وبسايت‌تان را فعال نمائيد

تا به اينجاي عمل، شما يك وبسايت داريد، ولي هنوز تك تك نشده ميباشد! براي اينكه يك وبسايت با نشاني دلخواه خودتان داشته باشيد، مي بايست وبسايت‌تان را فعال كنيم. چه‌گونه؟

يك كدام از بسته‌هاي وب سايت يا اين كه مغازه را گزينش ميكنيد. پس از راه‌اندازي نوبت به گزينش نشاني وبسايت‌تان ميرسد. زيرا به طبع ميخواهيد بقيه افراد شمارا با يك نشاني خاص پيدا نمايند و بشناسند. منظورمان از نشاني وب سايت به عبارتي دامنه ميباشد

صرفا سؤالي كه ممكن ميباشد درخصوص نشاني وب سايت يا اين كه دامنه براي‌تان پيش بيايد، پسوند دامنه ميباشد. اينكه به عنوان مثال com. و ir. چه فرقي با هم دارا‌هستند؟ استعمال از كدام دامنه بهتر ميباشد؟ ارزش هريك چقدر ميباشد؟ چنانچه ميخواهيد در باب اين دو آيتم و ساير پسوندها همۀ اين داده ها را به‌دست آوريد، مقاله‌ها گزينش و تصويب دامنه را ملاحظه كنيد.

گشوده هم هر سوالي در زمينه ي گزينش دامنه و فرآيند تصويب آن داشتيد، كارشناسان ما همواره در دسترس شما مي باشند :)
مرحله انتها: وب سايت شما براي آغاز فراهم ميباشد

به همين راحتي! از الان به آن‌گاه شما صاحب و مالك يك وبسايت رشته‌اي با ظاهري قشنگ ميباشيد و ميتوانيد كارتان را استارت نماييد. درصورتي كه تا اينجاي منش را با ما آمده باشيد، خودتان چشم‌ايد كه كمتر از يك ساعت از فرصت‌تان را گرفته ميباشد.

بعداز گزينش يك قالب براي وبسايت‌ ميتوانيد خيلي شل هر مكان آن را كه بخواهيد دستكاري نماييد. هرچند پشتيبانان پرتال، شمارا فقط نمي‌گذارند و هر تغييري كه بخواهيد را براي شما جاري ساختن مي‌نمايند.

پس از يه خرده استراحت، محتوايي كه مي خواهيد را در تارنما وارد فرماييد. در شرايطي كه وبسايت فروشگاهي داريد، توليدها‌تان را در وبسايت قرار دهيد (مثل چيدن ويترين دكان فيزيكي‌تان) ؛ در صورتي سايتي شركتي يا اين كه فردي ميخواهيد، مقاله ها و داده ها‌تان را وارد آن فرمائيد.


برچسب: طراحي سايت اختصاصي،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۵۸:۴۷ توسط:حجت عسكري موضوع: نظرات (0)